Vásárlás
Mi a teendő, ha nem jó rám a megrendelt ruha, vagy cipő?
Amennyiben nem jó a méret, weboldalunk alsó menüsorában megtalálható az elállási nyilatkozatunk kitöltésével, kinyomtatva kell eljuttatni, az általunk kiállított számlával együtt (Kizárólag ezen a címen tudjuk átvenni: 4029 Debrecen, Csapó utca 30 Fórum -1 szint Amnesia üzlet) és kérheted, hogy kisebb, vagy nagyobb méretre cseréljük a kívánt terméket.
Nem tetszik a megrendelt ruha, van valamilyen lehetőségem kicserélni?
Természetesen, választhatsz másik terméket, ez esetben a korábban kifizetett vételárba beszámítjuk a választott ruha/cipő árát, és ha visszaküldöd hibátlan állapotban a csomagot, akkor postázzuk az újat. Ebben az esetben 14 napod van arra, hogy postára add a csomagot.
Hogy tudok élni az elállási jogommal?
Weboldalunk alsó menüsorában megtalálható az elállási nyilatkozatunk kitöltésével, kinyomtatva kell eljuttatni,az általunk kiállított számlával együtt kizárólag ezen a címen tudjuk átvenni (4029 Debrecen, Csapó utca 30 Fórum -1 szint Amnesia üzlet). Felhívjuk figyelmedet, hogy az elállási jog gyakorlására az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged, ami azt jelenti, hogy legkésőbb a 14. napon fel kell adnod a vásárolt terméket.
Ha az üzletben vásárolta, de meggondoltam magam, visszavihetem-e a terméket?
Igen, ez esetben lehetőséged van a vásárlás értékét üzletünkben 7 napon belül levásárolni.
Üzletben történő vásárlás esetén is megillet az elállás joga?
Nem, ez esetben lehetőséged van a vásárlás értékét üzletünkben 7 napon belül levásárolni.
Ha ajándékba vettem ruhát, de nem jó a méret, lehetőség van a cserére?
Igen, a vásárlást követő 7 napon belül üzletünkben be lehet cserélni a terméket.
Mi történik akkor, ha hibás a megrendelt termék?
Üzletpolitikánk fontos része, hogy az általunk forgalmazott prémium márkák értékesítése során különös figyelmet fordítunk arra is, hogy kizárólag hibátlan terméket értékesítsünk. Amennyiben, a termék használata során merül fel minőségi kifogás (elszakadt cipőtalp, leszakadt övcsat, stb.) Minőségi kifogással élhetsz felénk is, és a gyártó/forgalmazó felé is az alábbiak szerint.
Először is keresd meg a számlát, erre minden esetben szükséged lesz!
Kérjük, hogy haladéktalanul jelezd nekünk írásban, hogy milyen hibát tapasztaltál.
Két lehetőséged van: egyik esetben az eladó felé élhetsz minőségi kifogással (kellékszavatosság) email-ben. Ez esetben vissza kell küldened a terméket, és a számlát, hogy egyértelműen beazonosíthassuk a vásárlást.
Ha visszaküldöd a terméket, akkor – amennyiben lehetséges, kijavítjuk a terméket, illetve kérheted a kicserélését, vagy kérheted levásárlását készletünkön lévő termékeink közül.
Másik esetben minőségi kifogást közvetlenül a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben lehet érvényesíteni (termékszavatosság).
Ez esetben is szükséged lesz a számlára, ezért kérjük azt őrizd meg!
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén, azonban a kicserélt termékre illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.
Elutasították a megrendelésemet, Miért?
Ha valaki 3 alkalommal oly módon élt az elállási jog gyakorlásával, hogy nincs olyan általa megvásárolt termék, amelyet ne küldött volna vissza elállási jog gyakorlása címén, fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a 4. alkalommal történő vásárlás esetén kizárólag az üzletünkben személyesen történő vásárlás lehetőségét ajánljuk fel.
Ennek az az oka, hogy az elállási jog indokolatlan mértékű, tiszttességtelen módon való gyakorlásával a vevő nekünk kárt okoz (banki- és postacsomagolási költségek az alkalmazottak időarányos munkbére. melyet a rendelés feldolgozásával csomagolásával, postára adással töltenek). Kérjük tájékoztatásunk tudomásul vételét.